onsdag 28 mars 2012

Tillbakas i skolan

Hej! Jag märkte precis att jag inte skrivit på ett tag så nu gör jag det. Jag har nämligen varit sjuk igen :(  Men idag var jag tillbaka i skolan och det var lite att göra om man säger så. Vi hade SO läxa och NO läxa som jag inte kunnat plugga på. Men det gick bra. Men nu ska jag berätta något roligt som hände i dag på en lektion, det var en kille i min klass som stod upp medans min lärare pratade så hon bad honom sätta sig ner och det gjorde han men på golvet. HAHA!!!!

Jag kan även passa på att berätta lite om imorgon ifall jag inte hinner skriva något. Så imorgon har vi innebandytunering halva dagen. Kan inte vara med på den för att jag är jätte förskyld. Den kommer väldigt lägligt, jag gillar inte bandy speciellt mycket. :) Vi ska även gå till kommunhuset imorgon på SOn, det är mycket roligare än innebandytunering. :D


//Josefin//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar