onsdag 28 mars 2012

Mitt MellanMål! :D

Hej i dag Var min längsta dag i veckan då jag går till klockan halv fem, men dagen kändes inte så lång men där emot har den här veckan segat sig fram lika långsamt som en snigel! När jag vaknade idag så trodde jag att det var torsdag och det kändes inte kul när jag upptäckte att det var onsdag!
Jag hade Engelska prov i dag och det gick bra! fick 68 poäng om man fick ett B så skulle man ha 70 poäng och det kändes lite surt! Det är alltid så med engelska proven ett eller två poäng ifrån B! :-/ men men... Jag nöjer mig med ett C. Jag kom hem idag och var törstig men jag ville inte ha vatten. Så jag tar fram ett glas och bestämmer mig för att göra drickan mer exklusiv så jag doppade toppen på glaset i vatten och sedan socker och sedan hällde jag i mango juice. Men jag ville ha den ännu mer lyxig så jag tar fram Vindruvor som jag sätter på en pinne. Sedan blev jag hungrig och...  Vi gör så här: Jag visar er det istället!
Här kommer det:
Mackaroner och köttbullar. Ruckulla sallad och tomat. Mango Juice och ett glatt humör blir väldigt gott!

Nu ska jag gå och duscha om ni ville veta...! X)

Puss och Kram


// Cajsa //

1 kommentar: