lördag 10 mars 2012

Saker jag glömt!

hej jag hade ju en vårfest för några dagar sen! men det gick inte att lägga in bilder så jag väntade och tänkte att jag gör det nu! okej nu undrar nog ni vad en vårfest är för något!? Det är en liten fest fast ingen dansa fest... där man låter familj och vänner och släckt att komma för att vi ska samla in pengar till klasskassan man har musik lekar drama och andra underhållningar! vi samlade in 2000 kr!
efter hade vi som en "klassfest" det var ganska kul! :D









en till sak snön kom tillbaka! fast igår regnade det så den försvann men det ska komma mera snö i veckan... jag gillar snö men jag vill inte ha det nu, nu ska det vara vår!!!! I onsdags hade jag studie dag och då åkte vi till IKEA i Jönköping! Men jag glömde att vi hade konfa så jag missade den! förstår inte hur jag lyckades!

Ikväll blir det melodifestivalen hemma hos Totto (malins engelska pappa) med varma mackor coola chips och annat mys! <3

//Cajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar