fredag 23 mars 2012

Hej idag är det underbart väder så jag förstår inte varför jag sitter här! Min Bonus mamma Malin fyller år på söndag och därför ska Malins föräldrar komma och fira hanne nu och då kommer även Josefin, hon stannar tills i morgon och vi ska ha Twilight maraton! Vi har alla filmerna förutom breaking dawn part två för den har ju inte kommit ut än!! :D Nu längtar jag också (förutom Spanien) till Tånårs bjärka läger som är i sommar det börjar dra ihop sig för att anmäla sig! En sammanfattning på mitt liv i dag är: GLAD! Jag är super glad!


Här kommer lite sommar frächa bilder! <3

Caitlin sommaren 2010

Min ABSOLUTA favorit glass! :) Hallon och saltlakrits strut.
Mamma och Cornelia åker motorcykel! Visst är min mamma cool! :P
Danny på Rix FM festivalen 2011 Jag är inte ett jätte fan till Danny men det fick bli den bilden på honom! :)

Puss på er!
// Cajsa // :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar