söndag 16 september 2012

Mycket!!

hejsan svejsan! det var ett tag sedan jag skrev men det är för att jag har haft mycket att göra sedan nian började! I fredags hade jag ett NO prov om atomer och joner! inte jätte lätt när man inte har pluggat speciellt mycket. Kunde inte plugga för jag hade super ont i huvudet i torsdags och kunde inte konsentrera mig och självklart så försvinner huvudvärken när man går och lägger sig! :P Tja i helgen har jag faktiskt inte gjort så mycket, i lördags lyssnade jag på musik nästan hela dagen och så bakade jag chokladmuffins. På kvällen satt hela familjen framför TVn och tittade på körslaget! Jag hejar på team putte för jag typ känner några i kören! Idag har jag hjälpt mamma och pappa med veden och pratat med Cajsa. Cajsa har varit på en båt i helgen ( båten 2012 ) som jag ville följa med på men det blev inte av och jag är lite rädd för båtar! I veckan framför mig så har jag prao. Jag ska praoa på ett sjukhus med en kompis. I helgen som kommer ska jag vara med Cajsa och då får vi se om vi gör något inlägg tillsammans! ;)

KRAMKRAM!!!!!:D
// Josefin //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar