söndag 23 september 2012

Prao!!

Hejsan alla! Den här veckan har jag haft prao. Jag har haft min prao på Eksjö sjukhus. Det var mer springa fram och tillbaka än jag trott. När jag kom hem från prao var jag helt slut och ganska trött. Min kompis som jag har haft min prao med har räknat ut att jag har åkt ungefär 17 bussar under veckan. I morgon börjar min andra vecka med prao, då jag ska ha min prao på mat butiken Willy´s. Jag hoppas verkligen att det blir roligt. Om jag gör ett bra jobb så kanske jag kan få ett sommarjobb där sen satt jag kan känna lite pengar i sommar.
I helgen har jag varit med Cajsa och vi har haft det super roligt även om det regnade ute. Vi har skrattat väldigt mycket och vi har lyssnat på LWWY väldigt många gånger så nu kan man nästan hela låten hehe. För er som inte vet vad det är för låt så heter den Live wile we´re young av One direction. Jag har också fått en ny kompis i helgen nämligen Cajsas hund Theo som är super gullig. Han är fotfarande valp så han nafsar ganska mycket på grund av hans tänder och dom gör ganska ont men han slikade ganska mycket och det kittlades.;) Vet inte vad jag mer kan berätta just nu. Jag har en hemlighet som jag inte kan berätta för er för Cajsa får inte veta för det handlar om hennes födelsedag. Hon är inte jätte förtjust i att jag pratar om vad hon ska få för då längtar hon bara så ni får vänta och se precis som hon.!!

Många kramar Josefin :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar