fredag 17 augusti 2012

Snart skola!!

hejsan! Idag är jag ensam hemma, som är väldigt skönt. Det är även väldigt fint väder här för en gångs skull. Nästa vecka börjar jag nian är lite närvös men det går säkert bra! Det känns som att det här sommarlovet har varit super kort för det har gått så fort, nästan för fort. Men nu är det så att Cajsa kommer hem från sin mamma idag och jag och hon ska se till att vi träffas mycket snart. Cajsa och jag har så klart smsat varandra en hel del och ganska maånga av dem smsen handlar om 1D så klart. På tal om 1D så hoppas jag att ni som är directioners såg deras framträdande på dem olypiska spelen för det gjorde jag och dem var jätte bra tycker jag men dem kunde ha fått sjunga mer för min del. Men nu när skolan snart börjar får jag nog lägga undan One direction och fokusera på skolan på grund av att det här året är mycket viktigt för mig, jag ska göra mitt bästa!!!!!

Kram kram // Josefin // :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar