torsdag 9 augusti 2012

Läger!!:)

Hej! Det var ett tag sedan jag skrev och jag vet faktiskt inte varför jag inte har skrivit. I alla fall så har jag och Cajsa varit på ett läger ( Bjärka tånors ) och det var super roligt där. Jag lägtar redan tills nästa år. För er som inte vet vad det är för läger så är det ett kristet läger.

Dagen innan jag åkte till lägret var jag och sålde saker på en loppis och det gick inte så jätte bra. Men jag hade roligt i alla fall. Jag fick ett halsband av min syster med Harry Styles och One direction på. Så det gjorde dagen bra. Cajsa var hos sin mamma då så jag fick ta hand om hennes halsband så hon smsade mig om det en stor del av dagen. Så nu går både hon och jag omkring med dem halsbanden på oss dagligen.



KramKram!!// Josefin // :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar