onsdag 9 maj 2012

One Direction - One thing




FÖRLÅT!!!!!
har inte bloggat på sjukt länge och jag ber verkligen om ursäkt! Det första jag vill säga är att våren har äntligen kommit! Jag skriver en bok... har tyvärr inte kommit så långt på den än bara nio sidor... Men den är bra! om typ fyra veckor åker jag till Spanien!!! :D och jag har prov i morgon! :( Historia och jag vet inte hur bra jag kan det...! :S men vi får hoppas att Gud är med mig så tror jag att jag klarar det galant! :) Men det är bara någon fråga som är svår. Aja!!! Jag kan också säga att vi ska inte ha några mera engelska glosor mer på den här terminen och vi har bara fyra prov kvar och vi går typ bara en hel vecka till... Vi går andra veckor med men det är inga hela veckor! :) (Mitt rum är stökigt hehe) På fredag ska jag hem till Sofia :) Det blir första gången vi umgås på våran fritid! :D Aja!!!!
Puss och Kram! 
Och ja! Jag gillar One direction... Liam Payne in my <3 !!! :)

ps: Jag har glömt att berätta att jag har konfirmerat mig! Det gick as bra och jag hoppas att vi nådde ut till folket som var där! :) Alla säger i alla fall att vi var jättebra och jag önskade att Josefin kunde varit där för jag tror att hon hade gillat det starkt! Det berörde många... Speciellt dramat! :))) :ds

// Cajsa //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar