tisdag 22 maj 2012

Hej hallå! jag vet att jag inte skrivit på ett tag så nu har jag lite att berätta. i fredags så fyllde jag 15 år och det var en fantastisk dag den var väldigt solig och varm så det var skönt. Sennare på kvällen åkte jag och min familj in till stan och åt jätte god mat. På lördagen hade jag en födelsedags fest och cajsa och hennes familj kom och två kompisar vi hade det super roligt. Vi skrattade och pratade men mest skrattade nog vi. Och så har jag dom goda nyheterna att mitt rum är typ klart. Idag är det tisdag som ni vet och jag är inte helt förtjust i tisdagar, speciellt den här tisdagen för då hade vi idrotts prov om kondition super tråkigt och svårt. Det bästa som hänt idag var när jag och petra ritade av varandra utan att titta på pappret under svenska lektionen för jag var klar med min uppgift. Dom såg väldigt roliga ut.


kramkram
// josefin//:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar