onsdag 16 maj 2012

Inget

Idag har jag en studiedag... hem studiedag! :( men det som är bra är att jag har gjort klart alla mina uppgifter! Så nu har jag inget att göra! Ska snart gå till Nanna och Totto för att äta! Imorgon blir det djurparken för att min lillasyster Caitlin fyller tre år! :D Hoppas VERKLIGEN att Josefin kan följa med dit!!!!!! Hon ska ha ett kalas på lördag...! och hon tror inte att sin mamma vill fixa allt till festen... men jag tycker inte kalaset börjar så tidigt så jag tror dem kan fixa det då!! Josefin  kommer vara med och ta hand om kalaset så hon är inte med på aktiviteterna! Men Malin sade att hon kunde ta den uppgiften istället för Josefin... Malin vet inte vad vi ska göra hon vill bara att Josefin ska vara delaktig! Nu måste jag gå så hej då! ps: Har ni kollat på min nya  film?
// Cajsa //

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar