söndag 17 juni 2012

Sommarlov!!

Hej alla! Nu har sommarlovet börjat men det är inget bra väder än. I förmiddags var det ganska solit så jag utnytjade det och solade lite. Igår fick jag äntligen kontakt med Cajsa som är i Spanien. Hon har det bra och hon tycker tyvärr att dagarna går förlågsamt. Hennes internet var inte det bästa men vi kunde i alla fall prata en liten stund. Vi pratade förstås via Facebook för det är för dyrt att ringa.

Min andra kompis Petra var igår och såg på inspelningen av gladiatorerna. Väldigt fuskigt men hon lovade att ta kort. Så det hoppas jag att hon gjort nu. Det känns som att alla mina kompisar är iväg någon stans medan jag är hemma och får jobba i trädgården. Inte jätte roligt men det måste göras. Jag får tänka på det positiva att när Cajsa kommer hem så ska hon ha sina kompisar från uppland ner till Småland. Det längtar både hon och jag tills. :)

// Josefin // :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar