torsdag 28 juni 2012

HEJ! LÄNGE SEDAN!

Hej! VÄLDIGT LÄNGE SEDAN JAG SKREV!!!!!!!!! Jag har varit i Spanien i några veckor, bilder kommer, när jag hittar min kamera sladd... Hehe Hela tiden jag var i Spanien var jag fast i låten Starships - Nicki Minaj och en cover av Forget you.  Jag slutade skolan två dagar innan alla andra för Spanien resan! Nu har en kille i min klass slutat... Han var väldigt pratig och kommenterade allt men jag tror ändå att man kommer sakna honom! Vi gick i första klass tillsammans sedan flyttade jag och så började han samtidigt som jag i min skola! :D Aja snart kommer Josefin och vi ska ta en spring tur och bada på campingen! Senare i kväll ska vi ha tjej mys! :) Jag är typ olyckligt kär i Niall... Det är knäppt för innan jag åkte till Spanien var det Liam jag gillade mest av medlemmarna i 1D men sedan tänkte jag lite och kom fram till att Danielle är väldigt söt och att jag inte skulle ha en chans mot henne men sedan tyckte jag också att dem är väldigt gulliga ihop! :)

Här kommer Niall:

boy-niall-horan-one-direction-Favim.com-434686.jpg
niall_horan_1.jpg 
Han påminner faktisgt lite om Matt på Vampire Diares på den här bilden! x)

//Cajsa//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar