söndag 8 april 2012

Vildsvin

Hejj hej halå nu sitter jag här tillsammans med Josefin och vi har myyyys. Jag måste berätrta både en läskig och rolig grej som hände i dag när jag och Josefin var ute på upptäcksfärd i skogen. Josefin skulle visa mig en rolig pulkabacke, men innan det berättade Josefin att det fans grävlingar och vildsvin i skogen, så jag höll i två smalla pinnar och Josefin höll i en stor tjock pinne (om en grävling skulle bita en i benet skulle jag bryta en av pinnarna och Josefin skulle slå grävlingen) och sedan kom vi till ett träd där det såg ut som om en bäver hade varit där sedan sade Josefin: Det skulle kunnat vara ett vildsvin som "slipade" sina betar, och precis då hörde vi ett grymtande och vi fick Panik och sprang det fortaste vi kunde där ifrån. Josefin var livrädd och sprang därför mycket snabbare än mig. När hon var en bit framför mig vände hon sig lite om (springandes) och sa: Om något händer lämnar jag dig. Väldigt snällt.

KRAM KRAM

// Cajsa// och Josefin...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar